Garancia



Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

  1. Hol van az üzlet?
  2. Az üzlet nyitva tartása?
  3. Hogyan intézzem a garanciát?
  4. Miért nincs üzletünkben azonnali garanciális jóváírás?
  5. Mennyi a garanciaidő?
  6. Mik a garancia érvényesítésének feltételei?
  7. Mik a garancia alól kizáró okok?
  8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
  9. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  10. Visszavásárlás lehetőségei

1. Hol van az üzlet?

Tűzoltó u. 6 Budapest 1094 Magyarország

2. Az üzlet nyitva tartása?

Üzletünk munkanapokon 10-19 óráig tart nyitva.
Szombaton és vasárnap, valamint ünnepnapokon zárva tart.

3. Hogyan intézzem a garanciát?

  • Azon termékeket, melyekre érvényesíteni kívánja garancia igényét, megnevezéssel, pontos hibaleírással, darabszámmal feltüntetve juttassa el hozzánk.
  • Ha igénybe veszi GLS futárszolgáltatásunkat, lehetősége van a viszáru díjmentes eljuttatására az üzletünkbe. Ezt előre jeleznie kell kollégáinknál.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: Tűzoltó u. 6 Budapest 1094 Magyarország
  • Lehetősége van személyesen is leadni garanciális termékét.

4. Miért nincs üzletünkben azonnali garanciális jóváírás?

Üzletünkben nem áll módunkban a termékeket  bevizsgálni, javítani. Minden,  az üzletünkbe leadott hibás terméket átszállítunk  a központi raktárunkba,  ahol szervizeseink bevizsgálják. Amely termékre nem érvényesíthető a garancia visszajuttatjuk a feladónak. Az ügyintézés folyamata általában 2-3 munkanapot, de maximum, törvényben szabályozott 15 munkanapot vesz igénybe. 

5. Mennyi a garanciaidő?

Termékeinkre fél év garanciát vállalunk. Kivételt képeznek a kopó és használatukból eredően elhasználódó termékek. (Természetes elhasználódás)

5.1 Garanciális ügyintézés felülbírálása

A garanciális ügyintézés után két hét áll rendelkezésére ügyfeleinknek a garanciális termékeik felülvizsgáltatására.

6. Mik a garancia érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők) veszünk át.
  • Garanciális matrica vagy pecsét megléte, sérülésmentes állapotban.

7. Mik a garancia alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai/elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villámcsapás, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási/szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális matrica vagy pecsét.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás?

A garancia a csomagolás nélkül is érvényes. A garancia feltétele a terméken megtalálható sérülésmentes garancia matrica vagy pecsét, illetve a kiegészítők, tartozékok hiánytalan megléte.

9. Mely hibák nem garanciális jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák (a vásárló hardverkörnyezetében  nem működő, egyébként hibátlan alkatrész).
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák).
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetőségei

A vásárolt termék árát jóváírjuk ügyfeleinknek, amelyet lehetőségük van levásárolni.