1. Fontos tudnivalók

1.1 Szállítás utánvéttel Magyarországra

Az ár a szállítási költséggel növekedhet, ezen felül semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árait garantáljuk a megrendelés időpontjától egészen a számla kiállításáig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre. Kivételt képeznek ez alól azok a termékek, amelyek szállítási idejénél feltüntetett a szállítási idő.

General Logistics SystemsHub Neuenstein
GLS Hungary hálózata

Stabil belföldi csomaglogisztikai hálózat

 

A 33 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával a GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik.

GLS ügyfélszolgálat:

Ügyfélszolgálat 7:00-18:00 
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

1.2 Hogy termékeink eljussanak Önhöz, fontos megjegyezni!

Rendelést követően a termékek útja és állapota könnyen követhető. Megrendeléseinkre SMS-el és e-maillel támogatjuk a csomagkövetést az átvételi lehetőségeknél leírt módokon.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után a csomag sértetlenségét és a rendelt tételeket azonnal ellenőrizze!

A legjobb szállítási cím mindig az, ahol Ön vagy megbízottja napközben 8-17-ig elérhető, esetleg azonnal odahívható, amint a futár a megadott telefonon értesítést küld a kézbesítésről.  A futárszolgálat aláíratja az átvételt az átvevő személlyel, meghatalmazásra hivatalosan nincs szükség. Ennek ellenére érdemes előkészíteni az átvételt az átvevő személy(ek) megfelelő tájékoztatásával.

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. Küldeményéről ilyen esetben az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.

Az első sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A teljes költség végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

2. Utánvétes kiszállítás

2.1 Ingyenes kiszállítási lehetőség

A 45 000 Ft feletti rendelés esetén, a teljes szállítási költséget átvállaljuk! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek kereskedelmi, bruttó árát kell megfizetnie.

2.2 Szállítási költség

A 45 000 Ft alatti rendelés esetén, a teljes szállítási költség 2000 Ft! Ennek értelmében Önnek a megrendelt termékek kereskedelmi, bruttó árát és a szállítási költség összegét kell megfizetnie.

2.3 A fizetési módok speciális feltételei

Előre utalás esetén az átutalt összeg beérkezését követő lekönyvelés után kezdődik az áru(k) csomagolása és szállítása.

A küldemények és megrendelések követésére webáruházunk e-mail tájékoztatást küld Önnek, amikor a raktárban történő csomagolás után a futárszolgálatnak továbbítjuk a csomagot. A csomag útját probléma esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődve tudja ellenőrizni (+36 70 272 44 46)

3. Személyes átvétel feltételei

Ha a megrendelésénél a személyes átvételt választja, a megrendeléstől számított 5 nap áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagját. A csomagról értesítést küldünk az Ügyfél részére elektronikus úton, hogy mikortól vehető át megrendelése. A csomag teljes összegét a üzletünkben készpénzzel tudja kiegyenlíteni.

Cím:  Budapest 1094 Magyarország Tűzoltó u. 6  Nyitva tartás: H-P 10-19h.
Tel: +36 70 272 44 46

4. Csomagolási információk

A szállítási díj teljes mértékben fedezi a csomagolási költségeket.

Sérült csomagolás illetve küldemény esetén haladéktalanul készítsen kárjegyzőkönyvet! Ez egy Ön által készített és aláírt dokumentum, mely lehetőleg tartalmazza a rendelés számot, a sérülés mértékét, az átvétel körülményeit és lehetőleg fotókat a sérülésről. A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!